Przed wysyłką sprawdzimy towar pod kątem wybrednej jakości i podamy numer śledzenia dla wszystkich wysyłanych produktów. W naszym sklepie Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem w długoterminowych relacjach biznesowych między nami. Oferujemy politykę zwrotów dla tych klientów, którzy nie są zadowoleni ze swoich produktów. Istnieje kilka wskazówek, których należy przestrzegać, aby zwrot / wymiana przebiegła bezproblemowo.

1. przed zwrotem prosimy o przesłanie nam e-maila z adresem zwrotnym oraz autoryzacją zwrotu, bez której zwroty nie będą przyjmowane. I najpierw przeczytaj następujące zasady:

O. Wyślij do nas e-mail w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany w ciągu 3 dni od przyjazdu, podaj powód zwrotu i jednocześnie zrób zdjęcie w celach informacyjnych.

B. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie zamówionego przedmiotu. Jeśli otrzymałeś produkt złej jakości lub niewłaściwy produkt inny niż zamówiony, zrób zdjęcia przedmiotu i odeślij go do nas w ciągu 14 dni od otrzymania. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu, a następnie wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.

C. Jeśli chcesz zwrócić produkt tylko dlatego, że go nie chcesz, pamiętaj, że opłata za przesyłkę zwrotną pokrywa Twój koszt. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu, a produkty nie powinny być używane (oczekuj wypróbowania). Oryginalna opłata za wysyłkę nie podlega zwrotowi.

D. Odpowiedzialność za przedmiot należy do Ciebie, dopóki nie dotrze do nas. Ze względu na Twoje zainteresowania sugerujemy odesłanie przesyłki metodą identyfikowalną.

E. Zakupione produkty nie będą naprawiane, wymieniane ani zwracane za darmo, jeśli ich problemy z jakością są spowodowane czynnikami ludzkimi lub uszkodzeniami, których można uniknąć.

W przypadku chęci zwrotu zamówionego produktu prosimy o dołączenie notatki z następującymi informacjami :

1) Numer zamówienia

2) Kod produktu / nazwa produktu

3) Szczegóły powodu wymiany

4) Zwrot lub wymiana jako rozwiązanie

Zwroty środków zostaną przelane wyłącznie na pierwotny sposób płatności. 5% opłata za uzupełnienie zapasów i obsługę zostanie odjęta od zwrotu. Zamiennik zostanie wysłany dopiero po otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Skontaktujemy się z Państwem po otrzymaniu przez nas zwróconej paczki. Rozpatrzenie zwrotu lub wymiany może zająć do 15 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.